mandag 5. mars 2018

Eksplosjonsboks til nyfødt

Her har jeg laget en eksplosjonsboks til nyfødt. 


Jeg har brukt masse blomster og pyntebær fra Kort og godt


Pengegaven holdes på plass med perlebånd og bling. Også dette fra Kort og Godt.
Rundt kanten på esken har jeg brukt blonde og perlebånd.


Jeg har stemplet med små "baby-tekster" på hver side. 
I tillegg har jeg laget plass for å skrive en personlig hilsen.


Jeg har brukt 3D-puter for å oppheve de forskjellige utstasede diesene. 
Jeg har i tillegg svertet svakt med babyblå ink rundt kantene. 


Mønsterpapiret er fra LemonCraft.

  
Den lille baby-figuren har jeg hatt i mange år.


Utstyrsliste:
LemonCraft: Mønsterpapir.
Kort og Godt: Blomster, pyntebær, charms, bånd, stempler, dies, blonde, bling og perlebånd.


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Vakker! Mye flott arbeid, resultatet er så fint!! Du er glad i esker! Laget mange før, men får dårlig avsetning på de! Bortsett fra når jeg gir bort sjøl! Klem ;)

    SvarSlett
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-