fredag 27. april 2012

Eske med kort på lokket

Her har jeg laget en eske med kort på lokket. 


Jeg har brukt tekststempel fra Vilda Stamps og Marianne Design.
Motivet er fra Magnolia.


Jeg har laget en liten tag med skrivefelt oppe på lokket. 


Jeg har brukt DENNE fremgangsmåten når jeg lagde esken, 
men denne måler 11 x 11 cm og er 3 cm høy.
Motivet er malt med Distress Ink.


Blomstene har fått Crackle Paint og Star Dust over seg. 


Jeg har pyntet bunnen med blomsterfra WOC, perlebånd og halvperler. 
Tekstmotivet er fra Vilda Stamps


Jeg har ellers pyntet med perlebånd, halvperler og glitterlim. 


Inni lokket har jeg også laget et skrivefelt. 
Også her har jeg brukt tekststempel fra Vilda Stamps


Jeg legger dette til utfordringen hos: 





GOD HELG!


9 kommentarer:

  1. Suppe flot æske, og flotte farver.

    SvarSlett
  2. Oh, wow .. er helt stum af beundring!!
    Hvor er den SMUK!!!

    SvarSlett
  3. Åh, nydelig! Så lekker eske både inni og utenpå.
    Skikkelig eskemester, du. Elsker stilen din!

    SvarSlett
  4. WOW what a stunning box - love all the bling and your gorgeous layout.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    SvarSlett
  5. Såååå snyggt, helt underbar ask!
    Trevlig Helg....

    SvarSlett
  6. Jeg vet ikke om noen som lager vakrere esker enn deg. Helt, helt nydelig! :)

    SvarSlett
  7. Your gift box is absolutely exquisite! Love all the luscious details and the magnificently colored Tilda!!!

    SvarSlett
  8. So wonderful Randi,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers and the details.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  9. Hi sweetie this is just gorgeous, thank you so much for joining us at Wild Orchid Craft's this time, hugs Pops x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-